10/11-09

Hej!

Efter en hyfsad kort dag i skolan (vi gick till halv tre) men med mycket plugg, har jag från minuten jag kommit hem suttit med skolarbete i tre timmar i sträck. Jag vill inte räkna upp allt vi har fram till jullovet, min planering för plugg skulle kunna tråka ut en glasspinne. Men det räcker med att jag säger att jag har sjukt mycket plugg :( Man får tänka på de ljuspunkter med roliga saker som kommer istället :)

För att spä på det tråkiga kan jag också säga att jag har enorm tur om jag håller mig frisk från en förkylning just nu.. I princip alla i min klass och skola är förkylda, och många har biverkningar från svininfluensavaccinet alla fick ta igår. Jag kan ju tyvärr inte ta den då jag är äggallergiker och vaccinet innehåller ägg :(

Haha, ber om ursäkt för detta "klago-inlägg". Men det är en liten period just nu då skolarbetet blir för mycket, och det mörka vädret gör det inte hela bättre ;)

Nu ska jag ta en dusch och sedan slappa en stund framför Tv:n innan jag går direkt i säng. Så blir nog morgondagen mycket bättre :D


Min lilla australiensiska koala som alltid gör
mig sällskap på skrivbordslampan :P


Mvh: Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0