Walking in a winter wonderland

Hej!

Idag den 17/12 gjorde jag klart mitt sista skolarbete för höstterminen i 9:an! Jag har nu i princip klarat av halva 9:ans årskurs och har bara halva kvar innan jag står där med slutbetygen för att göra mitt livs viktigaste intagning - till gymnasiet. Vi har fått reda på alla betyg utom idrott och för min del tyska den här terminen, men tyskan får jag reda på imorgon. Vi slutar skolan på tisdag. Jag längtar så mycket! :D

Idag snöade det hela dagen, så när jag kom hem fick jag skotta hela uppfarten plus trappan upp till dörren. Det var säkert nästan två dm snö! Sen efter det gick jag in och slappade, och det slutade med att jag somnade på sängen. Det var ren tur att jag vaknade 20 minuter innan min träning började och hann slänga på mig träningskläder och få skjuts dit. Jag som aldrig brukar komma för sent, haha :p

Igår efter skolan shoppade jag med Anna i centrum, det var kul :D Hann köpa några små mini julklappar i alla fall. Sen var det träning som alltid. Jag har nog aldrig mött någon som klagat så mycket över snön, haha :D Therese gillar inte vintern, jag kunde knappt sluta skratta. Vi andra gillar det däremot ;)

Träningen idag var i alla fall asjobbig i slutet, Harry körde hårt. Det var sista officiella träningen för i år innan lägret i mellandagarna.
- Efter det här blir det bara julmat! skrek han när vi kämpade på med spring/styrkefys i 30 minuter. Vi hade kunnat träna på onsdag också (alltså dagen innan julafton) men inga ville typ komma då, hehe ;)

I helgen ska jag bara julstöka och ta det lugnt. Har mycket att fixa innan jul, det kommer bli roligt :)


Det känns verkligen som att man går genom
ett vinterland :)





Anna när vi labbade på fysiken.


Tess och Anna igår.

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0