Vänner

Hello!

En vanlig skoldag, och som varje tisdag är det min "plugg-dag" då det är enda dagen jag inte tränar. Skoldagen var helt okej, alla går omkring och sjunger på lucia-sånger eftersom de flesta är med i kören som ska uppträda om två veckor. Idag började vi ju räkna ner! Det är första december idag och om 24 dagar är det julafton :D Om prick en vecka är nästan allt mitt skolarbete överstökat och jag kan slappna av nästan helt i alla fall. Vill börja förbereda lite inför julen. Mina föräldrar tycker inte vi ska sätta upp den stora granen i år utan istället ha en mini-gran som är typ en halvmeter hög. Jag är inte jättekänslig med traditioner och så, men en MINIATYRGRAN på julafton?! Ska försöka övertyga dem...

Avslutade kvällen med att kolla på mitt andra "Vänner"-avsnitt i mitt liv någonsin. Är det ovanligt att aldrig ha kollat på "Vänner"? :S Men kul var det i alla fall, några skämt är ju ganska platta, men det mesta var faktiskt riktigt kul! :D Anna du hade rätt ;)



Lyckades fånga dagens solnedgång från balkongen, visst var den fin? :D

/A

Kommentarer
Postat av: Anna

hahah självklart XD de e ju as kul ;P o en sak till ja tycker du ska kämpa för den stora granen ;P

2009-12-02 @ 15:54:39
Postat av: Andrea

Haha xD Jag ska verkligen försöka ;)

2009-12-04 @ 12:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0