Lovely snow

Gissa vad man såg när man vaknade idag? Snö! Så härligt med lite vinter-känsla! Och perfekt till jul, hoppas det håller i sig bara. Men snart får jag säkert smaka på nackdelarna med det, nämligen snöskottning som min pappa brukar be mig hjälpa till med. Fast i år ska jag faktiskt göra mitt bästa och ta mig tid till att bygga en snögubbe eller en snölykta :D Lite barnslig ska man få lov att vara ;)

Efter en förlängd dag i skolan (vi fick ha en extra lektion men vi får komp för det på fredag) gick jag hem i mörkret och gjorde sedan de tre senaste matteläxor som jag inte gjort till på fredag. Imorgon ska jag göra klart globaliseringsprojektet och sedan är jag HELT läxfri för i år! Är så lättad - behöver verkligen jullov.

Jag och Jessica var fortfarande helt slutkörda sen helgen, hon följde ju också med. Så vi halvsov nästan på lunchen. Men det är absolut värt tröttheten ;)


Vår balkong imorse :)

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0