Slutade tidigt

Kom hem tidigt idag, vi fick sluta tidigare från skolan. Dagen har varit sjukt slapp med endast tre lektioner varav två av dem kollade vi på film. Men jag kan knappt förstå det än, jag har inget plugg längre! :D Först blev jag lite ställd när jag kom hem och insåg att jag kan göra vad jag vill. I helgen blir det mycket julförberedelser :)

Tänkte lägga in några fler foton från helgen när klubben var i Karlstad :) Har ju inget viktigare för mig, jippey! ;)


Jag försökte göra något fint med matchbollen i Annas hår,
men det blev inte riktigt som jag tänkt mig :S



Anna och Tess har talangen att kunna slicka sig själva på
armbågen :O Det sägs att det är fysiskt omöjligt, men
min mamma kan det också så tydligen inte ;)



William försökte men utan framgång :P


Anna plattade Fredriks hår också, det blev en riktig
kontrast xD



Kortspel.


Evelina som spelar :)


Amanda och Therese på tåget :)

//Andrea


Kommentarer
Postat av: Anna

aaa nu länktar ja till kristinehamn <3

2009-12-19 @ 23:08:55
Postat av: Andrea

Haha, jag med <3 ;)

2009-12-19 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0