Merry Christmas!

Merry Christmas everyone!

Idag är det julafton, dagen som alla längtat till. I år har jag inte känt samma spänning som jag brukar, det har blivit lite mindre varje år av den här olidliga längtan till den 24:e. Men självklart tycker jag om julafton lika mycket :D Julen är min favorithögtid på året =D Jag ska vara med min familj och vi ska inte få något besök idag, för vår släkt bor så långt borta så det går inte att undvika :(

Några som ska kolla på Kalle Anka som alltid? ;) Det plus snön utanför fönstret är nog det som bidrar mest till julstämningen :) 

Förresten, enda skillnaden i år för min familj är att mina föräldrar verkligen menade allvar med att ha en liten gran istället för en stor. Jag är lite besviken faktiskt, fast egentligen är den ganska söt.. Allt detta bara för att jag inte ville klä granen förra året.. Haha :P


Vår lilla mini-gran :)

God jul och ett gott nytt år!

Önskar Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0