Jullov och pulka

Hej!

Vilken bra dag det blev! Först var det julavslutning i skolan. Det blev uppträdanden i kyrkan där delvis Amanda och Jessica gjorde ett framträdande - jätteduktiga var de! Sedan var det samling i klassrummet med lite pepparkakor och utdelning av betyg. Är nöjd med mina betyg för i år, hoppas kunna förbättra de ämnen vi inte haft den här terminen och höja dem i nästa. Nu kan man andas ut och gå på ett välförtjänt lov :D

Visade även "Klassens film", där jag redigerat ihop filmerna och fotona jag tog i 8:an. Det blev mycket uppskattat, och alla protesterade när jag sa att det här var den sista film jag tänkte visa. Så jag får väl se vad jag kan göra till våren.. ;) Beror på vad jag hinner.

Efter skolan firade jag, Anna, Therese, Sara, Sandra F, Sofia, Maja, Stina och Petra att det var jullov genom att åka pulka! :D Det var jättekul, har inte gjort det sen jag var liten :)



Anna, Sara och Tessie :)


Sofia fick en knuff av Anna :P


Stina, Sofia, Petra, Sandra och Maja, det var många som åkte
pulka :)



Tess stod på händer i hela vinterutrustningen,
jag vågade inte riktigt :P



Det är så fint ute, hoppas det håller i sig till julafton! Men läste
att det skulle det i tidningen :D

Nu ska jag gå och fixa lite julklappar, ha det bra! :D

Mvh: Andrea

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha as kul xD bra sätt att fira en början av jullov på ;P

2009-12-22 @ 17:15:50
Postat av: Andrea

Haha, ja verkligen xD

2009-12-22 @ 17:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0