Finally Friday

Äntligen fredag! Veckan har gått snabbt, men nu är den näst sista plugg-veckan över för terminen! Nästa vecka har jag det sista provet och krävande redovisningen och sen kan jag slappna av. Tyvärr, tyvärr, tyvärr så måste jag avstå serien imorgon och träningen på måndag för plugg, men efter tisdagen är jag "fri". Jag vill verkligen inte missa någon träning eller serien, men jag måste. Sista plugg-helgen innan jul. I couldn't be happier! :D

Dagen var lång med skola från kl 8:00-16:00 med prov första timmen. Efter skolan var jag tränare med Anna och Tess, och sen har jag bara slappat här hemma. Känns jätteskönt :)


Ville få en fin bild på julblomman under
 lunchen - men det satte Elias stopp för :P


Lara och Amanda när vi jobbade på etik-projektet
förra veckan. Vi gjorde det idag med, och det är
den redovisningen vi ska presentera nästa tisdag.


Gårdagens solnedgång :)

Ha en trevlig fredagskväll! :)

Kram Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0