En otroligt lyckad helg

Hej!

Igår klockan nio på kvällen kom vi alla hem från Carlstad efter en otroligt lyckad helg! :D Jag tror utan tvekan att vår klubb har den bästa gemenskapen, det var jättekul och tävlingen gick ganska bra för nästan hela klubben. När vi inte spelade så följde vi alla klubbens matcher - och vi hade nog tävlingens bästa hejarklack med 37 pers - och på kvällarna var det mycket kortspelande blandat med massor med annat som föll oss in. Tack vare allt straffpoker som spelades så fick hela klubben bland annat sjunga nationalsången klockan nio på morgonen i hallen och igår gå luciatåg genom hela hallen med ett par hastigt inköpta glitterförpackningar och en luciakrona.

Jag hade gärna spelat bättre i singeln, annars gick både dubbeln och mixeden ganska bra! :) Förresten vann en stor babolatväska när jag och Mickis vann DDB.. Den var superfin men självklart har jag nyss köpt en ny väska, lite irriterande xD

På vägen hem var alla trötta men ändå på gott humör. Jag, Anna, Tess och William fördrev tiden med att prata om pinsamma händelser, och det slutade med att Therese skrattade så mycket att William höll på att garva ihjäl sig över hennes skratt ;D

Jag fotade sammanlagt 200 bilder inkluderat filmer. Här kommer en liten omgång bilder del 1:


Marie blev trött på Olof och Evve så hon
satte ner dem i sopptunnan ;)


Några av seniorerna slappade mellan matcherna.


Några av oss åt på Donken på lördagkvällen, askul var det :D


Anna plattade Eriks, Anders och Fredriks hår, här har vi Erik :P


Vårt berömda luciatåg :D Sekretariatet ropade ut ett tack till
oss för vårt fina luciatåg!



Annas semifinal :)

Världens bästa klubbresa någonsin!

/Andrea

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaa de var verkligen as bäst XD

2009-12-15 @ 14:07:07
Postat av: Amanda Östlund

Sååååå underbart :D <3 Ladda upp fler bilder (a) Det är kul att se :P



Kramkram :)

2009-12-18 @ 16:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0