En 2009-lista

Självklart måste man göra en nyårslista :P Så här kommer en:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor, besökt nya platser och gjort nya saker, men inget riktigt stort :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag skriver inte längre nyårslöften, känns som att de är dömda att aldrig bli uppfyllna ;) Låter kanske lite negativ nu, men jag försöker alltid uppfylla mina mål oavsett vad det är :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, det tror jag inte.

4. Dog någon som stod dig nära?
En släkting för ett par dagar sen :(

5. Vilka länder besökte du?
USA - Florida i somras. Åh vad härligt det var! :D

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Lite mer självförtroende :P

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Oj.. svår fråga. Jag har massor med minnesvärda datum från 2009. Resan till Florida i somras, minnen med kompisar och allt inom badmintonen! :D

8. Vad var din största framgång 2009?
Har en hel del, både för mig själv, i skolan och i badminton ;)

9. Största misstaget?
Jag tror inte jag har gjort något stort misstag, men många lite mindre :P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Vanliga förkylningar, men inga skador hittills som tur och skönt är :)

11. Bästa köpet?
Hade sagt min mobil men fick den i present till slut =) Så jag får väl säga tävlingar och andra upplevelser/erfarenheter :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Badminton, tävlingar kostar en hel del m.m.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kompisar, badminton och sommarlovet var riktigt lyckat :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Gotta be somebody med Nickelback, Hurtful med Erik Hassle, Love Story med Taylor Swift och många fler :P

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Förmodligen gladare, det har varit ett riktigt bra år! =D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet faktiskt inte, man kan alltid förbättra sig i allt :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Säkert något, men kommer inte på något just nu.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen :)

19. Blev du kär i år?
:)

20. Hur många one night stands?
Inga

21. Favoritprogram på TV?
Kollar sällan på TV-program, men kanske Hell's Kitchen.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar, men har upptäckt sidor hos några personer som jag tycker mindre om :/ Men alla har sina sidor :)

23. Bästa boken du läste i år?
I så fall bästa böckerna: hela Twilight serien! :D

24. Största musikaliska upptäckten?
Att jag fortfarande inte kan sjunga xD

25. Något du önskade dig och fick?
Böcker i så fall, önskade mig inte så mycket i år :P

26. Något du önskade dig men inte fick?
Några småsaker :)

27. Årets bästa film?
2012, Transformers eller He's just not that into you.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Fick besök av lite släktingar och firade med familjen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett par saker, men inget jätteviktigt ;)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Lite för mörka kläder ibland kanske i klädväg, kanske lite för tyst i skolan men annars så :)

31. Vad fick dig att må bra?
Kompisar och träning m.m. :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, ingen speciell.

33. Vem saknade du?
Några äldre vänner som jag inte sett på ett tag :(

34. De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så många nya människor i år, men de jag har träffat har varit trevliga. Nästa år blir det många nya eftersom jag börjar i gymnasiet och en ny klass :)




/Andrea

Kommentarer
Postat av: Jessica

14. Hotel Room Service - Pitbull? :P

2010-01-05 @ 15:41:03
Postat av: Andrea

Jessica: Haha, ja det borde jag skrivit xD

2010-01-05 @ 16:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0