Carlstad om två timmar

Heeeeej!!

Om mindre än två timmar ska vi vara vid stationen för att åka till Carlstad! Har taggat till inför den här resan sen vi anmälde oss. Längtar sååååå mycket! Just nu är jag ganska trött efter veckan, men man går ändå på adrenalin hela helgen, haha xD Jag har packat och väskan väger som vanligt hutlöst mycket, när vi åkte till Kristinehamn förra gången i oktober vägde jag min träningsväska och den vägde prick 10.47 kg! Rena fysen att bära den ;)

Fick gå lite tidigare från skolan så att jag ska hinna till perrongen när tåget går halv tre från centralen. Vi hade slapp-lektioner i skolan och sedan lucia. Jag var inte inte med i kören för jag kan inte sjunga, och så ville jag filma istället.


Jag tror min väska kommer upp i samma vikt som förra gången :P

Det kommer bli en jättekul och lyckat helg! :D

/Andrea

Kommentarer
Postat av: gabbie

hej andrea! jag hitta din blogg och ville bara säga att den e jättefin och bra! Du skriver roliga inlägg :D hoppas det går bra på lägret och att du regerar på plan! ;)

2009-12-13 @ 00:02:58
Postat av: mikaela

VAd kul med klubbresa! Vi var på en i gtb för typ två veckor sen.. älskar klubbresor.. det är så himla mysigt.. :)

2009-12-13 @ 16:46:40
Postat av: Andrea

Gabbie: Tack så mycket, vad glad jag blir! :D

Mikaela: Ja klubbresor är verkligen det bästa som finns, tävling och klubbkänsla på samma gång :D

2009-12-14 @ 16:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0