Annandag jul

Hej!

Har ni haft en bra jul? :) Det har jag i alla fall haft, vår julafton var lugn men jag tycker den var lyckad! :) Några roliga klappar blev det också ;) Är det bara jag som tycker att det var svårt att hitta på julkappar till familjen i år? Jag vill alltid att de ska vara personliga, och då krävs det mycket tid och det har jag inte haft för mycket av under december om man säger så.. Men allt fixade sig till slut :)

Idag var jag ute på mellandagsrean och lyckades hitta ett par nya skor - finally :P Är ganska kräsen med skor.. Har också klarat av den jobbiga uppgiften att gå igenom ett par lådor i skåpet. Det är faktiskt roligt att gå igenom gamla boxar och kartonger som man fyllt när man var liten ;)

Ikväll blir det lite lördagsmys framför TV:n med familjen :) På måndag börjar jullovslägret :D



Annars - god fortsättning!

Mvh: Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0